Kancelář mimo kancelář - pronájem kanceláře/konferenční místnosti
Pracujte klidně a pohodlně, stejně efektivně jako na tradičním pracovišti. Kanceláře ve dne nebo v hodině jsou vynikajícím řešením pro ty, kteří jsou neustále v pohybu nebo jen občas potřebují profesionální prostředí.
Kancelář ve dne nebo v hodině znamená:
- Profesionální administrativní služba
- Soukromý nebo sdílený pracovní prostor pro libovolný počet lidí
- BEZPLATNÝ zabezpečený bezdrátový přístup k internetu
- nápoje, sušenky, sendviče, tiskárna, skener a kopírka
Nabízíme pronájem stůl s výše uvedenými službami nebo konferenční místnost s velkým stolem a max. 8 míst.
Kancelářské prostory a konferenční místnosti, které si pronajmeme, jsou ideální pro malá obchodní jednání, přednášky, kurzy, rozhovory, školení, sympozia, stejně jako pro lidi, kteří chtějí pracovat v tichu, ve speciálně upravených místnostech .
Rezervace
Máme otevřeno od pondělí do pátku od 9:00 do 19:00. V případě nouze si však můžete pokoj pronajmout také o víkendu - platí paušální sazba za den: 2 000 Kč + DPH (nebo 330 PLN + DPH).
Rezervace nahlásit e-mailem. Pokud jste naše služby dosud nevyužili, zašlete nám navíc své kontaktní údaje a fakturu.
Pamatujte - poplatek za pronájem pokoje se platí v den setkání pouze v hotovosti - samozřejmě budete obdržet fakturu. Schůzku můžete také kdykoli zrušit - pokud tak však učiníte až v den schůzky, naúčtujeme vám částku odpovídající 50% hodnoty rezervace. U rezervací, jejichž hodnota přesahuje 200 PLN (1200) najednou, můžeme požádat o 50% zálohu.